گفته بودم این فسقل همه ی زندگیمه؟

کی فکرشو میکرد انقدر عزیز شی برام گل پسر؟ :)
خدا حفظت کنه برامون.




سه سال پیش این موقع منت گذاشتی سرمون.
تولد سه سالگیت مبارک ؛)


خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی, تــــــــو!




بی ربط نوشت:
میبینم که اشتباه فکر کردید و مشغول درست کردن شایعه واسه من بودید و عنوان پست غلط انداز بود و نتیجه چیز دیگه ای بود و... :))

بی ربط نوشت تر:
قراره کمرنگ بشم تو بیان. البته یه مدتی هس که کمرنگ شدم ولی شاید از اینم کمرنگ تر شم. :( دوس ندارم این اتفاق بیفته ولی خب شرایط تغییر کرده و منم مجبورم با شرایط تغییر کنم. :( سعی می کنم سر بزنم. :(
میل عجیبی به خاموش کردن همیشگیه گوشیم دارم, و حتی گاهی به شکوندن سیمکارتم هم فکر میکنم ولی دوستانی هستن که تنها راه ارتباطیم باهاشون همین گوشی و سیم کارته. چقدر حیف! :(

بی ربط نوشت تر تر:
میشه برای اصل حالم دعا کنید لطفا؟! میشه؟ :(



اصل حالتون خوش