۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

با حسین(ع) حرف بزن

چقدر دلخوشم به این مستحبی که جوابش واجب است, سلام مولای من, سلام آقا جانم, سلام.

نمیدانم چه بگویم؟ از کجا بگویم؟ از دردهایِ این قلبِ شکسته ام بگویم یا از گله هایم شروع کنم؟

گله ها دارم آقاجانم, در این دلِ تنگم گله هاست... گله دارم, از خودم و همه ی دنیا گله دارم که هنوز یتیم و بی کس مانده ایم. گله دارم که چرا این غیبت به پایان و لحظه ی وصال نمی رسد؟ مولایمان را نداریم و غریب مانده ایم. پدرمان را نداریم. از این جمعه های بی صاحبمان گله دارم آقا. أین صاحبنا؟ أین أبونا؟ شما فکری به حالِ ما کنید مهربانم. برایِ ما, برای این روزهایمان, برای این هجران و دوری, برای یتیم بودنمان, برای حالِ این روزهایِ یمن دعا کنید مولا.

گله دارم آقا. از مسئولان و غیرمسئولانی که به مردمِ کشورم خیانت می کنند گله دارم, از آنهایی که عدالت را فراموش کرده اند گله ها دارم, از آنهایی قدرت و اقتدارِ کشورم را خیلی راحت به دشمنانمان می فروشند گله دارم, از آنهایی که آرامشِ مردمِ کشورم را به هم ریخته اند گله دارم, از وجدان های به خواب رفته گله ها دارم.

از خودم و دختران و پسرانِ سرزمینم گله دارم. گله دارم که هدفِ اصلیِ و برتر دنیا و زندگی کردن و خلقت را از یاد برده ایم!آنقدر درگیرِ حاشیه شده ایم که اصلِ متنِ زندگی را به کل فراموش کرده ایم. فراموش کرده ایم که از ازل قرار بوده است که پیروِ شما و خاندانتان باشیم و ارزش هایِ شما ارزش های ما باشند و نه این الگو ها و ارزشهای غربی که ما را به جاده خاکی کشانده اند و مسیرِ درستمان را گم کرده ایم. فراموش کرده ایم که قرارمان این بوده است که در همه ی انتخاب هایمان حواسمان فقط و فقط به خدا و رضایتش باشد, فراموش کرده ایم و حالا تمامِ دغدغه هایمان این شده است که فلانی و فلانی و فلانی از ما راضی باشند. فراموش کرده ایم!مرگ را فراموش کرده ایم که انقدر درگیر دنیا و غرور و تکبر و زندگی شده ایم. فراموش کرده ایم! برایمان دعا کنید. برای همه ی ما دعا کنید آقا.

گله دارم, آخ که چقدر از این "من" گله دارم که آنقدر خوب نبوده است که تا امروز دعوتش کنید. از این "منِ" زندگی ام گله ها دارم جانِ دلِ حوا.

درد دارم مولای من... دردِ ندیدنتان دارد مرا از پا در می آورد.دردِ ندیدنتان سخت است سرورم,سخت است, خیلی سخت. فکری به حالِ من, به حالِ این نوکرِ بی سر و پای خودتان کنید.

حلالم کنید آقا. به خاطرِ همه ی بدقولی هایم, به خاطرِ همه ی اشتباهاتم, به خاطرِ همه ی بد بودن هایم حلالم کنید مولای مهربانم. حلالم کنید آقا.

تمامِ دارایی من این است که "من شما را دوست دارم".

التمــاس دعــا مولای من.

 

 

آجرک الله یا صاحب الزمان

 

این ایام رو تسلیت می گم دوستان :(

 

التماس دعـا

 

  • ۱۴ پسندیدم
  • نظرات [ ۲۶ ]
    • حوا بانو
    • پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷

    در پیِ معجزه ای راهیِ مشهد شده ام...

    نمیدانم چه بنویسم, چطور بنویسم و از کجا بنویسم. تمام کلمات را برای گفتن هر حرفی گم کرده ام. چقدر خوشبختم که در این روزهای پیچیده ی زندگی ام دعوتم کردید. باز هم شرمنده ام کردید آقاجانم. ممنونم. خیلی ممنونم. خدایا شکرت :)

    دلخوش به عیدی ام, سفر از جنسِ اربعین

    آقــا قرارِ بعدی مـا موکـــب الرضــــا...






    آقا جانم!
    همه ی حاجتم در همین سه کلمه خلاصه شده است :  اربعین, پای پیاده, کربلا...





    +اگه لایق باشم, دعاگوتون هستم. ان شاءالله حاجت روا شید.
    +امیدوارم که هممون عاقبت به خیر شیم.
     
    عیدتون هم به شدت مبارک دوستان ؛)



  • ۱۱ پسندیدم
  • نظرات [ ۲۰ ]
    • حوا بانو
    • چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷
    این نمکدانِ خدا جنسِ عجیبی دارد
    هر چقدر می شکنیم باز نمکها دارد



    باشد که رستگار شویم :)
    پیوندهای روزانه