اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند
این راهِ عشق، پیچ و خمش فرق می‌کند!

اینجا گدا همیشه طلبکار می‌شود
اینجا که آمدی کرمش فرق می‌کند!

شاعر شدم برای سرودن برایشان
این خانواده محتشمش فرق می‌کند!

صد مرده زنده می‌شود از ذکر یا حسین
عیسای خانواده دمش فرق می‌کند!

از نوع ویژگی دعا زیر قبه‌اش
معلوم می‌شود حرمش فرق می‌کند!

تنها نه اینکه جنس غمش، جنس ماتمش
حتی سیاهی علمش فرق می‌کند!

با پای نیزه روی زمین راه می‌رود
خورشید کاروان قدمش فرق می‌کند!

من از "حسینُ منّی" پیغمبر خدا
فهمیده‌ام حسین همه‌اش فرق می‌کند!

 

 

 علی زمانیان



امروز خیال آمدن نداری معجزه ی زنده ی خدا؟



دست بر سینه نهاده همه تعظیم کنید

مــــــــادری دست به پهلو به حــرم می آید





این ایام رو تسلیت می گم.


خیلی التماس دعا



بی ربط نوشت: مدتهاست که میخوام از آخرین نتیجه ی کنکور براتون بنویسم, ولی نشد که بشه. مختصر و مفید می گم که:

سایت سنجش رو باز کردم و اطلاعات لازم رو وارد کردم. کمی صبر... کلمه ی "مردود" واسم سنگین بود, ولی فقط دو سه دیقه این سنگینی ادامه داشت. سایت سنجش رو بستم و لبخند زدم (لبخندی از سر ناچاری). دلم یه کم ناخوش شده بود ولی مثل همیشه زود کنار اومدم باهاش.خوشحالم که هر رشته و هر دانشگاهی رو انتخاب نکردم و فقط به رد شدن از سد کنکور فکر نکردم. خوشحالم واسه هدف داشتنم. :) دوباره شروع کردم واسه هدفم. ان شاءالله امسال بهش می رسم. :)

دعام کنید.